fredag 29 juli 2011

Hoppsan

Det där med stabil uppdatering här nere gick ju sådär. Men det har varit fullproppad semester och jag har inte haft tid/ork/lust att ta fram datorn och sätta mig och skriva av mig. Har som bäst hunnit in fem minuter på facebook och tvärläsa igenom min två-tre standardbloggar. Men nu blir det ett snabbinlägg.

Smögen har vi hunnit besöka en sväng

Först och främst är jag rätt säker på att jag glömde sladden till kameran hemma? Antingen det eller så har jag packat ner den på ett så bra ställe att den är omöjlig att hitta. Jag vet, det blir mycket tråkigare utan bilder. Men nån dag efter att vi är hemma i Skellefteå igen så släpps en trevlig bildbomb. Det blir toppen. (Tills vidare är det endast gamla/lånade bilder) Tänkte skriva in en snabbgenomgång av veckan, annars hinner jag glömma bort den själv.

Så här trevligt väder har det varit de senaste dagarna ;)

Måndag var det ju som sagt födelsedagskalas på dagen och en sväng på sportshopen på kvällen. På tisdag så gick jag och Emil en sväng på smögenbryggan och myste på. På kvällen åkte Emil och Daniel iväg och fiskade och vi hade tjejkväll här i huset då Nick också fick vara men på ett hörn. Onsdagen spenderades på Nordens Ark under dagen och kubbspel på kvällen med Dirty Dancing 2 som avslut. På torsdag åkte vi iväg och badade en sväng och på kvällen så var Eva och Fredrik förbi på middag. Mer kubbspel på kvällen och filmen number 23 fick avrunda gårdagen. Idag har vi varit ute med båten och ätit middag. Får se vad det blir sen.

 Röd Panda och Snöleopard har alltid varit favoriterna på Arken :)

Och imorgon bär det av mot Göteborg för att gå på Liseberg! Mommo och några till Po-Eunare kommer också upp och åker karusell med oss hela långa dagen! Och på söndagen så bär det av upp till Skellefteå igen! Det vart en väldigt kort genomgång på hela veckan utan jobbiga detaljer! Och ändå blev det ett långt inlägg. Slutar med att nämna att det är endast tre ynka dagar innan jag och Elin blir sambosar!!! Score!

Jag och sambon chillar i södra USA ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar