söndag 24 juli 2011

Bajs..

Fick två bajskvällar i rad på jobbet... Roligt värre... Nej...
Kul att det bästa passet totalt man haft den här månaden ligger på ca 35%.. Verkligen skitkul. Men men, man ska inte klaga. Värre saker har hänt i världen och min dåliga vinstprocent den här månaden är verkligen ingenting jämfört med sprängningen och massakern i Norge. Det känns som man har diskuterat det ur alla vinklar och vrår med hur många som helst så jag ska inte skriva om någonting här. Men det känns extremt overkligt att det har hänt och mina tankar finns hos norrmännen.


Men nu hoppar vi över världsproblemen och går tillbaka till mitt liv istället. Som sagt, kass månad men jag ska banne mig ta igen det i Augusti! Ska jobba på att byta humör och istället fokusera på den kommande veckan då man ska åka ner till moster på västkusten tillsammans med Emil. Kommer bli superkul och jättemysigt! Älskar miljön och omgivningen där nere så det kommer att blir hur bra som helst! Och så avslutar vi med Liseberg på lördagen i Göteborg där Mommo kommer upp från Malmö och hänger med oss. Kommer bli riktigt bra! Har med mig både mobil, kamera och dator så jag är kontaktbar samt att det kommer att komma stadiga uppdateringar här också!


Snygga googlebilder på hunnebostrand ;)



Ses om en vecka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar