fredag 22 juli 2011

Fredag

Det är fredag, solen har tittat fram och trästocksfestivalen är i staden. Så vad händer ikväll? Jo, jobb. Men jag är inte den som klagar, tvärtom! Det är fredag = bara två dagar kvar till västkusten. Solen har tittat fram = sol är ALLTID bra skit. Trästocksfestivalen = har aldrig riktigt varit min grej. Jobb = skitkul sålänge man har en bra kväll vilket jag ska ha!

Igår fick man en extremt trevlig överraskning! Ett sms från Erika med en liten inbjudan om att dricka lite vin på hennes balkong! Det bästa var att igår på dagen hade jag varit en sväng förbi lycksele och då passat på att smita in på Dollarstore där jag såg ett vinglas med texten:
D.I.V.A
Diving Into Vino Again
Och när jag såg det här glaset tänkte jag så mycket på Erika så jag vart helt enkelt tvungen att köpa det till henne ;) Så det var ju perfekt att hon bjöd in mig på lite vin redan samma kväll!

Efter en supertrevlig kväll på Erikas balkong tillsammans med henne och Carro så blev det en sväng förbi stan på Allstar och Olles och sedan en liten sväng på trästocks. Världens bästa pojke kom förbi och hämtade både mig och cykeln i kvällens slut och det var helt enkelt en jättemysig kväll! :)

Bild från förra vinkvällen tillsammans som Erika hade lagt ut på sin blogg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar