tisdag 5 juli 2011

...

Äntligen börjar allting lägga sig och man börjar kunna få tid att hinna andas igen! Stadsfesten var som vanligt riktigt klockren! Härlig musik, underbara vänner och mingel i massor! I och med att min digitalkamera dog där i samband med studenten förra året (min älskade slitna krigare) så har jag "bara" min Nikon D3100 just nu vilket innebär att det inte blir så många bilder från aktiviteter som innefattar mycket rörelse, trängsel, alkoholförtäring osv. Kan ju berätta att stadsfesten innefattar alla tre kategorier ;)

I september blir det mest troligt ett inköp av en ny digitalkamera. Ingen värstingmodell men det kan vara kul att ha en vanlig kamera också. I september är det också vääääldigt troligt att det blir en ny mobiltelefon. Någon typ av smartphone, har dock inte bestämt mig för vilken än. September kommer alltså bli en king månad!!! Nu är det endast 26 dagar kvar innan jag och Elin får flytta in i läggan och vi är laddade till tusan!
Peace Out! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar