måndag 1 augusti 2011

Borta bra, hemma bäst

Kom hem igår vid 9-tiden på kvällen och då var det bara att bege sig till personalhänget som var. Lite stafettkubb (klart att mitt lag vann) och efter det lite häng med Carro och Sarah som fick avsluta veckan. Jag lovade ju en bildbomb nu när jag kom hem men det blir nog inte förrän om nån dag.

Står nämligen och packar ihop grejer här hemma just nu för idag flyttar vi! Jag och Elin blir sambos i våran stora fina tvåa. Och nu när jag viker ihop en jacka så slår tanken mig. "Jag ska aldrig mer bo i det här huset". Och det känns så sjukt och konstigt. Känner mig rätt nostalgisk och inser att jag kommer verkligen att sakna mitt hus och mitt hem. Och vart jag än bor kommer nog det här alltid att kännas som hemma. Tror jag kommer att åka förbi här ibland och sova i min säng nån gång då och då för att inte glömma bort det.

Men nu, åter till packningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar