torsdag 4 augusti 2011

!

Ber så hemskt mycket om ursäkt för min inaktivitet men det är så SJUKT mycket att göra just nu. Jobbar jämt, känns typ som att jag jobbar dygnet runt.. När jag inte jobbar försöker man få till någonting med lägenheten. Och dessutom har vi en underbar skåning uppe på besök så man försöker ju hinna göra saker varje kväll med tkd gänget nu när han är här uppe. Har inte ens hunnit fixa internet till läggan så sitter och väntar på Elin här hemma hos mamma. Sen är det ännu mer stök och bök och stress tills inatt. Och jobb imorgon med inflyttningsfest på kvällen.. Får se om man hinner andas någonting nästa vecka! Men jag klagar inte, jag vet att det är en sån period nu och den tar väl slut nån gång! :)

Dags att hänga upp tvätten, packa ihop alla högtalare, leta reda på fjärrkontrollen, föra över pengar, åka på rusta, åka på systemet, åka på Intersport, fika med Elins familj, vara med Andrea, kanske se emil någonting, tvätta mer, städa, packa upp och sova. Bäst att sätta igång!!!

Bästa Sandra kommer hem om några ynka veckor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar