onsdag 17 augusti 2011

ÄNTLIGEN!

Nej, internet i läggan är FORTFARANDE inte fixat. Men världens bästa Emil har lånat ut sitt mobila internet så nu kan man i alla fall sitta inne lite grann :) Tråkiga nyheten är att jag har verkligen blivit DYNGsjuk. Var till och med tvungen att fara hem från jobbet idag :( Tråkigt men sant. Mycket har hänt sedan senast. Mommo har ju åkt ner tillbaka till sitt kära malmö :/ Sambon min har stuckit iväg till Kroatien på träningsläger. Lite blandade känslor. Skönt att vara lite ensam en stund. Hemskt att Elin inte är här och bor med mig. Ni fattar grejen! Men bäst av allt är att Sandra är äntligen hemma från Italien! Som jag har längtat! Hängde med henne i måndags. Igår var jag med Carro och Erika och tjockade till oss rejält. Och nu är det nerbäddad under filten som gäller.. Tror jag ska koka mig lite the och sätta igång en film och bara lida. Men från och med nu kommer det förmodligen att bli lite mer uppdaterat här på bloggen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar