torsdag 5 januari 2012

Ta mitt skimmer, för jag brinner, du är blott en blek lanterna

Torsdag idag då och extra skönt att man fick sluta redan kl 14.00 för att det är dag före röd dag hurra! Ledig imorgon vilket känns riktigt underbart, livet leker!

Ikväll så blir det först bio med pojkvännen! Vi var ju på bio i söndags men tror ni inte att han den där har lyckats boka biljetter till fel film? Haha men eftersom han av misstag hade bokat till New Years Eve så klagade jag inte ;) Efter bion bär det av hem och sen ska nog jag och Elin ut en sväng. Jag hade tänkt dricka ett glas vin och Elin kör helnyktert. Bara för att komma ut och mingla lite :)

1 kommentar:

  1. Svar: Hehe men du vet Amme, ibland måste man i alla fall låtsas att man har något som kallas för liv ;)

    Men hallå, kan vi inte hänga snart?! :D TEXT ME SOMEDAY PLEASE!! =)

    SvaraRadera