onsdag 4 januari 2012

12-01-04

En helt vanlig onsdag idag! Ikväll ska jag och min kära sambo gå igenom en massa bilder och bestämma oss för vilka vi ska skriva ut! Har ett megaprojekt som ska dra igång och vi ska upp med en massa fina bilder på en vägg i sovrummet. En massa klippa och klistra ska det bli och jag är taggad till tusen!

På tal om bananer så är jag överlycklig över att fredagen är en röd dag, jag längtar i sinne. Lutar åt en halvnykter utgång på torsdag bara för att mingla lite och sen jobbar man för Cherry både fredag och lördag + att det är personalmöte på söndagen. Nu när chefen är borta ur stan är vi fyra stycken som delar på ansvaret vilket känns ganska kul :) Slänger säkert in ett inlägg lite senare ikväll också! Peace

Kan hända att det blir lite tjejmys ikväll med nåt gossipavsnitt också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar