söndag 1 januari 2012

The past is the past but the future is what you make of it

Nytt år. Många ser det som en nystart. Det gör väl även jag till en viss del. Jag har bestämt mig för att 2012 ska bli ett bra år. Och jag ska göra allt för att det ska bli det. Jag vill verkligen ha ett bra jävla år, hela året igenom.

2011 avslutades på ett väldigt trevligt sätt, med trevliga människor. Kameran var med hela kvällen så det kommer ut lite bilder senare :)

Ps, har ni sett Så mycket bättre i år? Eller ja, förra året blir det ju nu.. Jag har bara sett en 2-3 avsnitt (men det är trots allt en 2-3 avsnitt fler än förra året!). Och jag måste bara säga att jag älskar Flickan och Kråkan som Timbuktu gjorde. Jag är väldigt glad att jag tajmade in det avsnittet. Har ni inte hört den så finns den här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar