lördag 7 januari 2012

Bara lördag!

Och det känns som en söndag så det känns extra härligt att få vara ledig imorgon! Det gick bra på jobbet igår och jag tänkte att det skulle gå lika bra ikväll faktiskt! Ikväll sitter jag inne på Calles om det är någon som vill titta förbi.

Helt seriöst så känner jag att jag är less på vintern just nu och sommar kan inte kännas mer än rätt. Men det är ju ett tag bort. Tack och lov att det blir Vegas och Mexico en sväng där i februari så att man orkar hela vägen till sommaren. Älskar att jag är 21 i år! Förra svängen till Las Vegas var man ju bara 19 så det känns bra att man får spela på maskinerna i år ;)

Här har vi hotellet New York, New York! Förra året jag var med bodde vi på Stratosphere (det där höga tornet man alltid ser) och i år ska vi bo på Cirkus Cirkus :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar