måndag 23 januari 2012

Storvinsten!

Var förbi busstationen idag efter jobbet och hämtade ut ett paket. Undrade vad tusan det kunde vara för jag hade inte beställt någonting.. Och skickat från Hemavan, vad tusan kunde det vara? Stort paket var det också...

När jag väl kom hem och öppnade paketet så är det ett par sprillans nya skidor där i! Och då kom jag på att jag hade varit med i en tävling på torget då man skulle gissa någon tid för ett par månader sen! Och jag hade fått ett mail där det stod att jag hade blivit tvåa för flera veckor sen. och att jag skulle få ett pris. Men det hade man ju såklart hunnit glömma bort med mitt minne.

Skidorna är verkligen apsnygga, det är bara synd att jag åker Snowboard. Är lite sugen på att behålla dom bara för att dom är så fina att titta på haha! Men man kan ju alltid behöva en extraslant såhär inför USA. Tvärkollade upp vad dom kostade och inser att prisjakt visar lägsta (och enda) pris 4000:-. (Snacka om att man kan ha tur ibland!!!!)  Så är det någon som är sugen på att köpa ett par megasnygga nya skidor för typ 3200 är det bara att höra av er! ;)


Såhär ser skidorna ut. Dom har bindningen som är på den övre skidan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar