lördag 1 oktober 2011

Some of us don't get a second chance

FY TUSAN SÅ SPARKSUGEN JAG VART IDAG! Såg lite på sparringen idag och blev verkligen apladdad!! Kommer inte kunna hålla mig så länge till. Måste nog provträna lite någon dag här framöver.

Igår på kvällen så mådde jag betydligt bättre än vad jag gjorde på dagen. Det kändes så otroligt tråkigt att bara sitta hemma helt själv så jag åkte till tkd-festen och var med, men som nykter. Kändes onödigt att hälla i sig en massa alkohol då man förmodligen fortfarande hade feber kvar i kroppen. Men det blev en väldigt trevlig kväll

Kläderna igår :)

Ikväll blir det jobb på olles. Dyk gärna upp och säg hej om ni har vägarna förbi. Och imorgon är den efterlängtade personalfesten. Kommer bli AWESOME! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar