tisdag 25 oktober 2011

Dag 6

16. En bild på dig och din kärlek
haha sötpojken! Har ju egentligen flera kärlekar. Lite oseriöst funderade jag på att lägga in en bild på lite chips sådär. Betydligt mer seriöst funderade jag på att lägga in en bild på taekwondo. Även fast jag har ett uppehåll så är nog taekwondo en livskärlek. Typ det bästa som finns. Men största kärleken för stunden är väl ändå pojken min.

17. En partybild på nutiden
I och med att digitalkameran pajade i samband med studenten förra året (min fina älskade slitna krigare är fortfarande djupt saknad) så har jag inte så mycket partybilder från det senaste 1½ året. Men den här bilden är från stadsfesten i somras. Riktigt kul kväll!

18. En bild på din fritid.
Okej, jag vet att jag har ett uppehåll. Men taekwondon var min fritid i 10års tid så nu har jag typ ingen fritid? Kändes tråkigt att lägga ut "vardags-bilden" igen (för så ser typ min fria tid ut nu) och eftersom taekwondon fick stå över kärleksbilden så får den vara min fritid. Är ju fortfarande tränare, hänger där ibland, följer med på tävlingar, sitter med i styrelsen, sitter med i ungdomsstyrelsen... Ja, ni fattar.
(som ett litet ps så är det den evigt kingiga kenny som tagit bilden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar