torsdag 20 oktober 2011

Bildlista

Tänkte köra på en sån "bildlista". Är totalt 30 bilder som ska ut och jag tänkte posta tre åt gången, en gång per dag. För er som kan basic i matte blir det alltså 10 dagar framåt. Vi startar nu på en gång helt enkelt :)

1. En bild på någon i din familj
Min fina älskade lillebror!

2. En bild på dig
På brädan i klutmark för 1½ år sen. Kan väl inte påstå att man är nån jätte-expert på snowboard men det är roligt att ta några åk per år!

3. Någon du umgås väldigt mycket med
Jasi, vi bor ju tillsammans så man kan ju säga att man spenderar åtminstone några minuter om dagen tillsammans ;)

Imorgon slänger vi in tre bilder till! Eller vi och vi, nu kände jag mig lite schizofren. Imorgon slänger JAG in tre bilder till! Så, det lät bättre. Stay tuned ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar