lördag 15 oktober 2011

Grym fredagkväll!

Folkparken levererade starkt! Var en riktigt kingig utekväll! Hahaha kan inte låta bli att älska Erikas fylla inne på Max. Några olika citat är:

"Åhh, jag hade inte orkat med mig själv"
"Hej vad heter du? Vad heter hon?"
"Jag hade skickat mig själv från bordet...."
"- Välkommen, välkommen, välkommen, välkommen, välkommen, välkommen, välkommen, välkommen, välkommen
- Jag förstår att det bara står välkommen... (expediten)
- Ja tack! Jag ville bara få någon typ av respons"
"Ni är så duktiga på erat jobb!"
"Att ni orkar med oss?"


Haha ja, ni fattar grejen ;) Men var en riktigt kul kväll med många skratt och mycket dans! Supertrevligt att Carro kom och hängde med oss på max när hon hade slutat jobba och sen skjutsade världens bästa Emil hem alla vi tre!

1 kommentar:

  1. HAHAHAHHAA, åh skjut mig själv. Fast fyfaan, vad rolig kväll, jag njuter av tanken! ;D

    SvaraRadera