fredag 7 oktober 2011

HELG!

Och så var det inte det :P;P;P:;PP:;:PP;:;PPPP;:;P;;P;P;PPP;:;:P
haha åh, låg humor just nu! Ska strax iväg och jobba på allstar! Har gått kasst där på sista tiden men tänkte vända det ikväll!

På tal om bananer så börjar jag allvarligt överväga om jag har gått och blivit shoppingberoende? Alltså allvarligt och på riktigt, jag kan inte behärska mig längre! Blåste först 700 på gina idag i form av några vackra klädesplagg. Sen tänker jag, nu får jag banne mig inte shoppa nåt mer förrän nästa lön! Seriöst Amanda, tänk på att du ska hinna spara ihop tillräckligt med pengar för att följa med till USA i februari. Så kommer jag hem, sitter en stund vid datorn och innan jag vet det själv så har jag beställt hem en t-shirt från Kan Dee.

Efter Gina var jag dessutom in på bikbok en sväng och sa hej till Carro och det fullkomligt kliade i fingrarna. Trots att jag inte ens ville shoppa mer så ville jag det. Haha tur att man har en betydligt stadigare lön nu än för ett halvår sen i alla fall!

Märker nu att det här blir en rätt lång text? Men det är så jävla skönt att bara få skriva. Fyfan vad jag tycker om att skriva både långt och mycket. Det är så himla skönt att få skriva av sig ordentligt ibland! Bra skit, det där med att skriva. Avslutar med en bild just nu. Får se om jag hinner lägga ut lite bilder på allt som är shoppat någon gång nu i helgen!

Iklädd ett av alla nya klädesplagg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar