måndag 24 oktober 2011

Dag 5

13. Du och någon klasskompis
Gick ju ut SPID för 1½ år sedan så det får bli en bild med föredetta klasskompisar helt enkelt. Denna vackra bild är tagen under studentveckan då Martin skulle visa att han kunde vara lika vig som vi taekwondobrudar. Haha skrattar alltid lite grann när jag ser den här!

14. En bild som påminner dig om gamla tider
Sommar + stugan = Sommaren 06. Var en så jäkla bra sommar. Bra väder, bra sol, inga skador, häng med Mickan varje dag, bunkern, OC, wakeboard, vattenskidor, ring, badtunna är bara några av orden som dyker upp. Är det någon tid i livet jag skulle kunna tänka mig att återuppleva så är det den sommaren.

15. En person du vill vara med.
+
Är egentligen inte en person utan snarare ett gäng. Satt verkligen och tänkte på det typ igår. Är riktigt länge sen MAJSgänget gjorde någonting tillsammans och jag saknar det lite grann. Så för stunden skulle jag vilja styra upp någonting med de forna MAJSarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar