måndag 6 februari 2012

Tröttdag!

Har en riktig tröttdag idag! Blir nog mest soffan hela kvällen och så skulle Emil komma förbi en stund!

Haha på jobbet så körde jag till Lycksele och tillbaka och under dom tre timmarna jag spenderade i bilen så lyssnade jag på gamla klassiker! Haha hittade en "blandskiva" som jag hade gjort för 9 år sen! 13 år gammal alltså.. Var en riktig blandning där Skumdum varvades med Mandy Moore. Skid Row & Jennifer Lopez var med på ett hörn. Och även de klassiska låtarna "Eye of the Tiger" + "I Will Always Love You" gästade skivan.

I CD-spelaren slängde man även in skivan Eva & Adam Partyhits som kom ut när jag gick i 4:an.. 99-00 nån gång. Och naturligtvis även Aquas skiva. Kan ju säga att det var en riktig nostalgitripp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar