måndag 27 februari 2012

Mexico alltså

Ja nu hänger hela gänget i Mexico! Förutom våran klubb och våran trevliga norska klubb har vi även fått sällskap av Milad och Uno från Sverige + Tor från Trondheim. Trevligt värre! :) Igår när vi anlände i Mexico så åkte vi först till hotellet och dumpade packningen och sen begav vi oss till en tävling.

När vi var i Vegas så blev det lite spontant bestämt att några från gänget skulle få tävla på söndagen i Mexico på någon lokal tävling. Dom behövde inte väga in utan det var bara att köra samma viktklass som dom hade kört på US open. Haha det var en härlig tävling kan jag säga! I princip utomhus (tak över huvudet och halvöppna väggar) så kördes det på. Det var alla kategorier som fanns! Barn, vuxna, nybörjare och avancerade körde på. Och alla fick sparka mot huvudet. Folket som stod runt om hejade och busvisslade. Blev det lite fel med poängen spelade det inte så jättestor roll, dom hade ungefär 2-3 tävlingar i månaden. Det var bara en så himla härlig stämning där inne!

När tävlingen var över så åkte vi till ett ställe där vi käkade lite innan det bar av tillbaka till hotellet. Hoppade isäng och sov som en stock hela natten igenom! Är rätt tät i näsan så jag har en liten känsla av att jag kan ha snarkat lite inatt haha. Tycker synd om norska Frida som jag delar rum med isf. Imorse var det frukost som gällde och sen låg vi ute och solade en timma. Det går typ inte att sola här på hotellet med jag ska göra ett nytt försök på en liten stund tror jag! Ikväll är det tre timmars träning som gäller för resten av gänget!

Lånade en bild från Elins mobil på Freemont Street där vi var sista dagen i Vegas. Naturligtvis var vi ju tvungna att avsluta kvällen med en Limo också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar