torsdag 23 juni 2011

Snart midsommaaaaar!

Ligger i sängen och jäser. Borde verkligen börja packa ihop allting inför ikväll och morgondagen. För med mitt minne så slutar det att man har glömt de tre viktigaste grejerna. Och det är om jag packar i tid och hinner tänka igenom vad jag behöver. Är det en stresspackning (som det av någon anledning alltid blir?) så försvinner typ hälften... Förra lördagen är ett bra exempel. Jag har gott om tid på mig hela dagen och tog faktiskt tag i allting i tid. Skrev ner saker på en lapp om jag kom på nåt så att jag inte skulle hinna glömma det. Skulle göra mig  i ordning hemma hos Carro. Sätter mig i bilen och får skjuts av en kompis. Känns som att jag faktiskt har fått med mig allt för en gångs skull. Kommer fram till Carro och går in. Inser att jag har glömt all alkohol hemma i kylskåpet. Smidigt.

Men men, det får väl bli en sån snabbpackning och hinna försöka fara förbi hemma i stan imorgon ifall man har glömt någonting. Nu taggar vi igång för midsommarfirande imorgon! Ps, nu är det endast 38 dagar kvar innan jag och världens bästa vän blir lägenhetskompisar!! LADDA!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar