torsdag 23 juni 2011

Lightroom - check

Nej, jag har fortfarande inte packat. Men whatever, det värsta som händer är att man kommer ut till stugan lite senare. Däremot har jag hunnit vara förbi hemma hos Kenny och Sandra för att hämta mina saker som fortfarande var kvar där sen förra lördagen. Och som ett litet plus i kanten så fick man lightroom installerat på datorn, HURRA :) Här ska redigeras bilder.. Ojoj, blir faktiskt helt slut av att tänka på hur många man har att redigera till med ljus och vitbalans och allt sånt.. Skjuter nog upp det ett tag tror jag ;)

Fick mig en trevlig överraskning idag också. Kenny och Sandra skulle också ut till stugan så dom skulle nog ta båten och köra runt så att dom kommer in till oss och hälsar på. Det skulle ju vara supertrevligt om det blev så :) Imorgon är det ju midsommar om det skulle vara nån som har missat det. Halva dagen kommer att spenderas ute i stugan och bestå av dom vanliga sakerna som sill-lunch, midsommarstångsdans, lekar, middag osv. Sen blir det att bege sig in till stan och möta upp med tkd folket :) Blir nog en extremt trevlig kväll skulle jag tro :) Nä, nu måste jag få tummen ur och börja packa.. Suck..

Slutar med en bild från studenten på de tre musketörerna!
På återseende :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar