lördag 3 mars 2012

Sista kvällen i Mexico

Nu har vi alltså spenderat våran sista kväll här i Mexico. Det känns tråkigt om jag ska vara ärlig. Hade lätt velat vara här i två-tre dagar till! Älskar vädret, älskar Mexikanernas gästfrihet och mest av allt älskar jag människorna som vi är här med!



Känns verkligen jättetråkigt att vi åker tillbaka till Mexico imorgon eftermiddag och lämnar våra kära norrmän kvar här. Jag önskar bara att dom kunde följa med hem till Skellefteå. Alla skulle dom få bo i min och Elins lägenhet. Trångt men mysigt!


Jag ska försöka hinna göra några tidsinställda inlägg som ploppar upp här lite då och då under hemresan men kan absolut inte garantera någonting. Om jag inte hinner så blir det mest troligt ett sista inlägg imorgon men jag ska verkligen försöka hinna ordna någonting iaf :)
(Från Elins mobil)

Visst, jag längtar hem men jag önskar att vi skulle vara här längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar