söndag 25 mars 2012

Hemavan - sammanfattning

För det första så har det gått absolut BAJSSKITPISS på jobbet. Inte kul för fem öre, överhuvudtaget! Blir så jävla less.... Sen var det skitväder igår så jag åkte totalt ett åk på hela resan! Sen var jag dyngblöt. Det var ju också lagomt kul.....

Men det positiva är att jag och Carro har haft det trevligt :) Och Carro som redan har varit upp och jobbat två helger har ju hunnit skaffa några kompisar från baren. Och dom är råsköna! Är faktiskt lite ledsen över att dom inte bor i Skellefteå så att man aldrig får träffa dom igen. Haha jag vill vara kompisar med dom!

Så Carro och barpersonalen (och ett telefonsamtal med min kära skånekompis) har alltså vägt upp en helg som annars skulle ha varit ett helvete! Och som nu istället har varit en helt okej helg :) Det gillas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar