onsdag 7 mars 2012

Mobilbilder

Tänkte lägga in några bilder från Las Vegas och Guadalajara som är tagna med mobilen. Enjoy :)

Spelbudgeten ;) Som tur var så spelade man inte bort alltihop!

Nämen! Brooklyn Bridge fanns ju också i Vegas alldeles bredvid strippen!

Botanical Garden inne på Bellagio. När vi var där var den utsmyckad för Chinese New Year.

Bellagio har även världens största chokladfontän. Inte bara uttrycket "världens största" utan officiellt så är det världens största chokladfontän.

Vattenshowen utanför Bellagio (Oj vad mycket det blev härifrån helt plötsligt?). Här står vi som på "baksidan" av uppvisningen. Det är 29 olika låtar i dagsläget och hittills är nog min favorit "My heart will go on" som vi lyssnade på 2009. Men jag har ju trots allt bara hört fyra stycken :)

Hehe, jag kickar Nickes ass ;)

Kyrka och torg i Tequila

Inuti en av de äldsta och mest viktigaste kyrkorna i Guadalajara

Alldeles utanför Guadalajaras museum.

Marknaden som vi var och shoppade på! Galet mycket fanns det att titta på. 3 våningar och späckat med affärer.

Ett torg i Guadalajara, Jag känner nästan värmen genom datorn!! Shit vad jag vill tillbaka utomlands!

Hehe orkade inte lägga in och ordna med alla bilder från systemkameran idag så det får bli en annan dag. Har dock blivit illamående och jag hoppas verkligen inte att jag också fått magsjuka! Håll en tumme för att jag ska slippa är ni snälla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar