torsdag 22 mars 2012

Denna väntan!

Sitter i soffan och väntar på att få fara till Emil. Borde egentligen packa istället för att sitta i soffan men det får bli på lunchen imorgon istället (ska till Hemavan i helgen för att jobba och åka lite bräda). Vi skulle ha en mysig kväll tillsammans, se färdigt sagan om ringen och börja se tvåan. Och vad händer idag? Lasarettet ringer och säger att dom har tittat på röntgenbilderna och att dom har ångrat sig och han måste operera handen trots allt.

Så han skulle opereras klockan fem och nu väntar jag bara på att han ska få komma hem så jag kan åka dit och pyssla om han lite!

Tillbaka till Hemavan. Carro får förhoppningsvis följa med mig, annars blir jag ledsen på riktigt. Hittar jag kameran så ska den absolut med och då ska jag ta några härliga vinterbilder! AWESOME!

Såhär härligt väder var det förra året jag åkte upp, UNDERBART!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar