onsdag 23 november 2011

Vi fortsätter med Sims! ;)

Idag fortsatte det spännande sims-uppdraget jag har jobbat på. Efter en ca 20-30 minuter i telefonkö så kommer man tillslut fram till supporten! Jag tycker betydligt bättre om dagens manliga kundsupportsarbetare (haha eller vad man ska kalla det?) än gårdagens kvinnliga. Igår skulle jag vara tvungen att skicka ett mail till dom med typ bildbevis på att jag faktiskt ägde spelet. Tror ni jag fick deras email adress? Nej.. Dom skulle skicka ett mail till min adress som jag sedan skulle svara på och då skulle dom svara på det så att jag kan få ett serienummer. Kan ju säga att nu har det gått 1½ dag och jag har fortfarande inte fått det där sablarns första mailet.

Idag ringde jag dit, sa samma sak som jag hade sagt igår och fick en kod uppläst som jag fick skriva ner. Färdigt! Så nu ska jag börja pröva installera och sen dyka in i nostalgins värld! Jag är laddad! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar