måndag 21 november 2011

The Sims & Max

Jätteskön dag idag! Har faktiskt känt mig rätt asocial under dagen. Började ju med att jobba 7-16 som vanligt. Sen for jag hem, stängde in mig i sovrummet och fastnade i en bok. Var hembjuden till mamma på middag så jag åkte dit och fick mig lite fiskgratäng. Passade även på att ta med mig lite av mitt gamla julpynt så jag och Elin kan få lite julstämning i lägenheten :)

Sen bar det av förbi pappa för att hämta mina gamla the sims 2 spel haha! Kände mig nostalgisk och ville pröva spela det igen. Åkte hem till Emils lägenhet som var tom och satte igång att installera. Synd bara att det inte gick att starta sen.. Fick ett sms av Erika som ville ha sällskap på Max av mig och Carro så vi for dit och hade trevligt. Och nu är man tillbaka hos Emil. Vi ska nog gå och lägga oss typ nu.

Och det har varit min ytterst händelserika dag! Hurra! Haha hade inte så mycket bättre att skriva om. I helgen väntar festligheter, lillebrorsbesök och en nykter (för min del alltså, alla andra lär vara rätt fulla) branchfest. Blir bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar