tisdag 15 november 2011

Hemma på lunch... igen!

Haha inte vart det av att lägga in nåt fint bildinlägg igår inte.. Blir nog tajt att hinna med det i eftermiddag/kväll också. Och har så lite tid kvar av lunchen så det är kört det med. Igår så hjälpte jag till att byta spelbordsduken på Allstar och bara det tog väl en 4½ timma.. Sen vart det hem och direkt isäng för jag var helt slut!

Ikväll så ska jag faktiskt provköra ett taekwondo pass! Kommer faktiskt att bli hur kul som helst ju! Jag är laddad även fast jag kommer att dö efter typ 3 sparkar.. Ja, jag har så dålig kondition. Och sen ska man på premiären av breaking dawn! Kommer bli suveränt! Tredje och fjärde boken är ju klart bäst så man har rätt höga förväntningar faktiskt.


1 kommentar:

  1. Hoppas att sparkarna finns kvar i ryggmärgen:) Ha en mysig bio kväll för det är du värd mer än alla jag känner. Älskar dej Kram Mamma

    SvaraRadera