söndag 20 november 2011

Bra avslut på veckan

Blev en riktigt bra och trevlig kväll! Blev bjudna på jättegott kött och sen myste vi till det med en film när alla barn hade gått och lagt sig. Elin somnade lite på soffan hehe. Var på tok för länge sen vi var där senast och det måste definitivt göras om! Det är verkligen jättetrevligt att vara där.

Dessutom så kom vinterns första snö idag! Hur härligt som helst! Tycker verkligen inte om vinter egentligen. Skulle vilja ha en sisådär 1½ månad lång vinter över jul och nyår och så hinner man åka lite snowboard och såna saker, sen får det vara bra! Men jag kan ändå inte låta bli att älska den första snön! Jag blir helt fascinerad och känner mig som ett litet barn :)

Orkade inte ta någon bild på snön så det fick bli en bild från taekwondons julavslutning 2009 då vi stod ute och väntade på skjuts. Jag tycker den är härlig! :)

1 kommentar:

  1. Men oj fasen, då måste jag typ styra upp den serien någon gång i en snar framtid om den är så bra! :-D

    SvaraRadera