måndag 29 december 2014

Tänk om nån hade sett mig nu

Haha tänker ni också så ibland? "Tänk om någon hade sett mig nu". Ibland dyker den lilla tanken upp i hjärnan på mig men förmodligen borde den dyka upp betydligt fler gånger. Som nu till exempel. Har äntligen tagit mig "hem" till Luleå och är jättehungrig. Det som finns i kylen/frysen som inte kräver aktiv matlagning är typ vitlöksbröd. Så jag slänger in ett i ugnen och går tillbaka efter 20 minuter. Inser att brödet inte är färdigt men det är väldigt nära så det ger ingenting att gå och göra nåt annat. Så jag sätter mig på knä framför ugnen och lutar pannan mot glaset och så sitter jag där och stirrar på brödet. Och efter nån minut så inser jag att om någon hade gått in genom ytterdörren hade dom förmodligen undrat vad klån jag håller på med! Eller som den där gången jag tvättade och insåg att jag stod och pratade med kläderna. Haha ibland är det tur att man inte har folk omkring sig dygnet runt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar