torsdag 4 december 2014

Jag har aldrig glömt vem jag var, jag har bara låtit det sova

Oj. Finns så mycket som har hänt alla de senaste månaderna att jag inte har en aning om var jag ska börja. Skolan går helt okej. Det har varit lite virrigt och ostrukturerat under dessa två kurser men det tar sig. Klassen är fortfarande fantastisk!

Det har redan hunnit bli december. Tiden går fort och snart är det jul (måste fixa julklappar snart!). Denna jul spenderas med moster nere på västkusten vilket kommer bli kul!

Ännu ett nytt kapitel i livet har startat då jag och Oliver går skilda vägar. Kommer inte gå in på då mycket mer detaljer än så här på bloggen. Ni som verkligen bryr er kommer ringa ändå :)

En av mina äldsta vänner tog hem segern i grand prix finalen igår och blev därmed rankad etta i sin viktklass, i VÄRLDEN! Hur sjukt är inte det. Helt jäkla sinnessjukt faktiskt.

Och sen är det naturligtvis så mycket mer som har hänt men det är det jag orkar skriva ner via mobilen :) puss och god natt på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar