torsdag 1 januari 2015

Gott nytt år

Ja, gott nytt år! Hoppas att ni har haft ett roligt firande. Själv har man för första gången jobbat vilket var rätt skönt faktiskt. Hade inga roliga event som jag missade, det gick bra och det var bara trevliga gäster. Fick dessutom alkoholfri skumpa av baren lagom till tolvslaget!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag tror inte på nyårslöften. Så i vanlig ordning ska jag inte ha nåt löfte. Däremot så ska jag i år ändå ha som ett litet "nyårsförsök" haha. Jag ska försöka bli bättre på att blogga och föreviga min vardag. Det är så roligt att kunna gå tillbaka och läsa igenom gamla minnen :)

En liten resumé på året som gått då. Det här året har på det stora hela varit ett bra år även om det har varit en ganska känslosam berg- och dalbana. Jag har varit glad, arg, besviken, ledsen, lycklig och alla känslor som finns där emellan. Och på nåt sätt känns det som att jag är lite närmare att vara på rätt plats i livet. Här i Luleå trivs jag så bra. Med skolan/utbildningen, med människorna, med mig själv. Det enda som skuggat ner livet här på hösten/vintern är det faktum att jag och Oliver inte är tillsammans längre. Även om det mest troligt är till det bästa så har det varit jobbigt. Och det som gör det ännu jobbigare är att Diego är Olivers hund.

Det ska bli spännande att se vad 2015 har att bjuda på! Just nu känner jag bara möjligheter för framtiden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar