måndag 19 maj 2014

Hallå folket!

I söndags var ingen vanligt dag för i söndags var det Amandas födelsedag hurra hurra hurra! ;) Haha, ett år närmare pensionen! Hela 24 bast har man hunnit bli nu, tur att man är ung i sinnet hehe. Har haft fullt upp hela helgen kan jag ta och tala om. I fredags kom ju Oliver äntligen hem! Dessutom så bakades det för fulla muggar under kvällen. Han klämma fram både en falsk toscakaka och en Oreo Mud Cake. Kände mig riktigt huslig men nu är det färdigbakat för i år. På lördagen var det underbart väder! Gick på stan och fikade med Oliver + hans mamma och syster men sen smet jag hem för att hinna sola en timme. Underbart! Brände mig till och med lite lätt. Jag gillar't! Sen var det dusch och tillfixning för sedan var det födelsedagsfest här hemma hos mig. Lite alkohol, lekar och mingel och sen en utgång på det. Söndagen så var vi hos Olivers mamma en sväng och sedan var vi på födelsedagsmiddag hemma hos min mamma. Riktigt underbart väder på söndagen också. En riktig toppenhelg kan jag ta och meddela!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar