måndag 13 januari 2014

Nytt år, nya möjligheter!

Sitter hemma på lunchen och inser att jag ska bli bättre på att blogga. Är massa saker som jag hade tänkt dela med mig av men jag har helt enkelt inte orkat skriva ner det. Så jag tänkte göra en snabb recap på senaste veckorna. Julafton blev lugn och mysig hemma med massor av bra paket! Juldagen fick jag spendera med min allra finaste Elinpelin. Blev en riktigt bra kväll med middag, mys och utgång på folkparken där man träffade flera gamla stjärnor. Nästa spännande event var nyårsafton som blev ganska lugn och mysig den med. Jag, Oliver, Mickan och Johan hängde med Olivers familj och vänner. Hann träffa favvo-Marcus en sväng också och hann även med att se skräckfilm med Manne. Är typ fortfarande rädd haha.

Men det var en väldigt snabb resumé av den senaste tiden och från och med nu ska jag bli bättre på att göra stadigare uppdateringar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar