söndag 26 januari 2014

Hello partypeople!

Återigen så har jag inte skrivit på ett tag. Händer saker som jag har tänkt skriva om. Sen hinner jag inte skriva. Sen händer det något nytt som jag inte kan skriva om eftersom jag inte skrivit om det förra än och så flyter det på så.

Så vad har hänt sen senast då? Har åkt ner till Umeå en sväng på Cherry Challenge. Skellefteå kom fyra och jag var djävulskt missnöjd med min egna insats. Tävlingsmänniska som man är.. Hade tydligen ändå en av de bättre tiderna men är fortfarande surt då man vet att man är bättre. Sen blev det en ovanligt lugn festkväll för Skellefteåfolket. Men det var en mysig resa.

Har även påbörjat en valpkurs med lillkillen. Känns spännande att se vad som kommer att hända där :)

Var dessutom upp till Boden och tittade på en utställning igår. Har ju funderat på att ställa ut Diego bara för att höra vad dom säger om han. Så jag åkte dit för att se hur det går till så jag har lite koll iaf. Det var det mest spännande som har hänt i livet nu på sista tiden.

Just ja! Har ju klippt av typ en decimeter av långhåret också ;) Har så risigt hår att jag känner mig tvungen att använda mössa.. Älska då det händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar