onsdag 27 mars 2013

Some day I wish upon a star and wake up where the clouds are far behind me

Onsdag idag, är ju kortvecka i veckan! Hur skönt som helst! Slutar redan klockan 14 imorgon och sen går flyget ner till Malmö vid fyra. Kommer få en toppenhelg tror jag! Under tiden ska Linnea ta över läggan här i stan vilket nog blir suveränt! Haha hoppas i hemlighet på att hon orkar dammsuga (A) Nämen ska åtminstone försöka snabbstäda imorgon på lunchen så det inte är värstast här hemma. Kommer sakna folket här hemma nu när jag åker men har saknat folket där nere på tok för länge nu!

Hade en mysig kväll igår när Elin äntligen kom hit och hälsade på katten. Och mig såklart hehe. Var även apkul att Ossian också hakar på, älskar människorna! Måste styra upp saker med dom betydligt oftare känner jag.

Ta hand om min lägga nu haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar