måndag 4 mars 2013

Jag erkänner!

Jag har varit sämstast på det här med att blogga på sista tiden. Ska försöka styra upp det nu! Har bara haft fullt upp (som vanligt känns det) och bloggen är väl kanske inte prio ett här i livet från min sida. Helgen var apkul! Körde ju rollspel med kursarna på fredagen och även om vi inte var lika brutala som vi kan vara så var det kul! Dock så gick ju jobbet på fredagen bajs men det är sånt som kan hända. Lördagen spenderades uppe på folkparken då man spanade in Petter vilket var awesome! Söndagen var mindre awesome då jag mådde som jag förtjänade men den avslutades mysigt med att hänga hos Sandra en liten stund och gå på bio. Halvlångt inlägg utan bilder, jag vet, det är tråkigt! Men så vart det nu, orkar inte leta upp någon vacker bild och jag är för risig för att våga synas på bild hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar