måndag 9 april 2012

Ledig måndag

Har spenderat första halvan av dagen i sängen! Tagit det ganska välbehövligt lugnt sådär ;) Blev lite bakismat på Dallas tillsammans med Carro, Oliver och Elin (fast för Elin blev det ju bara "vanlig" mat haha). Blev ju inte nåt inlägg igårkväll och det var nog nästan lika bra det! Hade nog inte kunnat prestera fram ett fint blogginlägg.

Men jag hade ju med kameran och jag tror att det blev ett tio-tal bilder tagna i alla fall! Så jag lägger säkert ut några vackra fotografier och en kortare beskrivning av kvällen imorgon eller nåt.

Hade förövrigt på mig mitt nyaste linne från KanDee idag! Den har en djup rygg och jag tycker verkligen att det är supersnyggt! Har ju börjat älska fina urringade ryggar senaste halvåret. Awesome :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar