söndag 29 april 2012

I'm still alive but I'm barely breathing, Just prayed to a God that I don't believe in



What am I gonna do when the best part of me was always you
And what am I supposed to say when I'm all choked up and you're okay

Helt seriöst en av världens bästa låtar. Här är en live-version av den! Kände bara att jag måste få skriva av mig lite. Ska försöka att inte skriva ut alltför mycket personligt om det här. Men jag har numera inte någon pojkvän längre. Jag önskar att jag kunde styra över mina känslor med det kan jag inte.

Han är en av dom finaste och snällaste personerna jag vet. Jag önskar han all lycka han kan få i hela världen. Jag vill att han ska må bra.

Just nu sitter jag och skriver, sen suddar. Skriver nytt och suddar det också. Prövar skriva igen men tar bort det också. Lika bra att inte skriva någonting mer alltså. Det är för svårt att hitta ord som passar. Som kan berätta utan att hänga ut fakta. Huvudsaken är att det tog slut på ett "bra sätt" eller vad man ska kalla det.

Glöm inte att lyssna på låten, jag gillar den faktiskt live!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar