torsdag 5 april 2012

En eftermiddag på staden!

Som rubriken meddelar har jag hängt på stan en sväng. Dag före röd dag får vi ju sluta redan klockan två så jag fick följa med min kära sambo på en shoppingsväng. Det blev lite småsaker inköpt för mig och Elin körde på lite hårdare. Vi åt även lunch tillsammans på Waynes där en god laxsallad stod på menyn.

Tre örhängen från Ur & Penn

Ytterligare två örhängen från Gina Tricot. Haha mina har ju en viss tendens att försvinna allt eftersom så jag passade på att ladda upp lagret!

Ett halsband från Gina Tricot

Ett linne, också det från Gina. Superhärlig färg till sommaren!

Och som det inte var nog så kom även mina beställda skor från scorett idag! OCH JAG KUNDE HA DOM! Trots att det bara var storlek 36 så satt dom som smäck. Hann använda dom när vi gick på stan ;)

Älskar dom och ångrar mig inte för fem öre ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar