lördag 3 september 2011

This whole routine is getting old, so am I and so are you

X-passet igår gick ju lite sisådär kan man säga. I början av passet rockade jag loss och hjälpte alla som behövde räddas och efter halva kvällen så gick det åt skogen för alla. Även för mig. Vet inte exakt hur det gick för alla ställen men tror det var en sån kväll då alla fick en skitkväll. Sånt händer.

Och tro det eller ej men jag och Carro tränade faktiskt efter jobbet haha! Körde ett benpass och det var faktiskt rätt skönt att få röra på sig. Ska kanske satsa på att komma i form igen!

Ikväll blir det jobb igen. Var jättesliten idag vid 4 så jag tog mig en liten powernap på tre timmar! Måste ju erkänna att jag är pigg nu i alla fall ;) Ikväll blir det också att köra ett litet gympass efter jobbet. Det blir nog trevligt. Kanske till och med tar med mig kameran och tar några bilder!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar