måndag 19 september 2011

Måndagens Prestationer

Idag har man...... JOBBAT! Stor chock där va? ;) Men efter jobbet så blev det lite nätshopping. Blev lite grejer från Kan Dee och från E.L.F. Har verkligen velat ha grejer från Kan Dee i... ja jag vet inte riktigt hur länge men lätt i över ett år i alla fall! Och typ nu har jag äntligen råd att beställa hem därifrån :) Och Elf har ju rätt billiga och bra saker så köpte en massa såna "bra-att-ha" saker. Apvärt! Bilder kommer ut här på bloggen så fort allt levereras. Sen har man hållt träning för ca 20st 4-5 åringar. Före varje pass när dom kommer dit och är så himla gulliga blir jag alltid så himla barnkär för då är dom verkligen SÖTA! Men efter varje gång går tankarna "jag ska vänta jäääävligt länge till innan jag skaffar barn......." Och nyss har jag städat på här hemma.

Vart betydligt längre text än vad jag tänkte från början så jag sätter in några bilder från Barcelona (bilderna är från Elin W, Elin J och Jennifer). Bara för att jag är så jädra utlandssugen just nu!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar