söndag 25 september 2011

Söndagsmys och hemma från Stockholm

Som ni säkert förstått så orkade jag inte ta reda på hur man ordnade med tidsinställda inlägg här på blogspot. Shit the same, är hemma nu i alla fall. Rullade in i Skellefteå vid 05.30 imorse. Väl hemma så tänkte jag och sambon sova ett tag till. Elin somnade före. Elin var förkyld. Elin var tät i näsan. Elin hade brutala snarkningar. Amanda hade svårt att somna. Haha blev tvungen att spela in hur hon lät för hon snarkade verkligen som en hel man!

Som jag trodde så blev det en riktigt king helg där nere! Supertrevligt och härligt! Fick träffa bästaste skåningen igen vilket var väldigt trevligt. Men största höjdpunkten var nog att få se Cheungen igen! Hon har ju flyttat ner till uppsala och pluggar tråkigt nog.. Men hon kom förbi och spenderade två dagar med oss, vilket naturligtvis var underbart! 

Övrig oviktig information är att jag har inte fått träffa Emil på en hel vecka nu! Har en EXTREM mys-abstinens! Så pallra dig hem nu! :)

Jag och Cicci Cheung före stadsfesten i somras! Jag saknar min lilla söta kines :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar