söndag 9 februari 2014

Det här med tvådagars..

Haha har nog helt seriöst känt mig för gammal för att dricka alkohol två dagar i rad ända sen jag var 21. Blir oftast rätt seg och sliten dagen efter och är då verkligen inte sugen på mer alkohol.

Så i fredags hade vi afterwork med papperspartner. Vi började med att träffas på Olles och käka middag. När jag dricker alkohol så dricker jag fruktansvärt långsamt! Typ långsammast i världen! Så jag kände ganska snabbt att arbetskamraterna drog ifrån mig i onykterhetsvägen. Så det var bara att ta sig en liten shot och byta ut ölen mot drinkar istället hehe. Sen gick vi vidare till Old Williams och hängde där en stund. Var tänkt att gå på bishops men det var lite fullt. Avrundade kvällen där strax innan ett och begav sig hemåt. Sprang in på olles igen en sväng på vägen hem och hämtade upp Oliver där inne. Var en toppenmysig kväll, önskar att vi hängde mer utanför jobbet med pp :)

Sen på lördagen var det dags för medlemsfesten för oss som är medlemmar på friskvårds. Var ju då lite seg och sliten och ville mycket hellre ligga i soffan och dricka cola istället för att klä upp sig och åka dit.Övervägde helt seriöst att skippa duschandet och istället köra på gårdagens smink haha! Men tog mig tillslut i kragen och gjorde mig tjusig. Hade ju dessutom redan köpt biljetten dit och det kändes ovärt att slänga 300 kronor i sjön och skippa att fara dit. Skulle dessutom dit med en kompis som jag inte träffar så ofta och det kändes kul att få hänga med henne en kväll. Så jag åkte dit och drack en hel öl! Som sagt, har blivit för gammal för två dagars ;)

Avslutar helgen ska vi nu göra med valpkurs kl 18.00. Ska passa på att försöka städa lite grann innan dess. Puss och kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar