onsdag 21 augusti 2013

Med stängda ögon så ser jag klart

Åh, blir helt galen på blogger! Vet inte om det bara är min dator som har något problem med att ta fram denna sida där jag sitter och skriver inlägg eller om det är dom som har problem. Måste helt enkelt gå in på den här sidan en 15-30 gånger innan det går att skriva ett inlägg. Typiskt i-landsproblem, ska lägga ner klagandet.

Vanlig jobbdag idag. Har även fått hänga med min favoritmarcus en sista gång innan han åker hem till Stockholm. Kommer sakna karln! <3

Några fler bilder från El Greko kommer här

Koukounari Beach. En av mina favoritstränder!

Johan testade åka wakeboard i saltvatten.

Vår väldigt fina tennisboll. Han blev lite långhårig efter ca 20 minuters spelande. Bra kvalla! ;)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar