onsdag 28 augusti 2013

Äntligen!

Har försökt att -av och till- ta mig in på denna sida ända sedan klockan 16.30 idag. Nu tillslut gick det! Känner mig otroligt duktig som har lyckats publicera inlägg fem dagar i rad nu! Heja mig! :) Finns väl inte så mycket att säga om dagen som har varit. Det enda riktigt händelserika som har hänt är att Diego spydde för första gången (naturligtvis i min soffa) och jag har varit och gymmat med Anna. Två pass på en vecka, har ju typ inte hänt sedan i mars! Här är ytterligare några bilder från en av kvällarna i Skiathos.

Vi var ute och åt lite mat. Favvo-lunchstället var det här! 

Haha enda bilden som togs på Mickan den kvällen, hon ser lite skeptisk ut

Oliver<3

Johan sitter och funderar på mat

En bild från huvudgatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar