onsdag 19 september 2012

Lite bilder från mobilen

Orkar nästan aldrig lägga in allting från mobilen på datorn men nu tog jag tag i det och förde över alla bilder och videor. Här är lite blandade gobitar :) (behöver jag förresten säga att vissa av bilderna är så gamla som i mars...)

På väg mot hemavan för att rocka loss! Var fredagen den 13 och det första som händer är att jag pajar solbrillorna genom att sätta mig på dom. Var mindre nöjd med livet just då!

Haha Niklas och Jasmine, saknar skånefolket!

Efterrätt - mums

Saknar SPID (Vi kom till skolan en morgon och fick veta att vi skulle ta klassfoto på en timma. Behöver jag säga att ingen var speciellt fixad? Är förvånad över att det är så pass många som inte har mjukisar på sig!

Stugan<3

Cherrymiddag på Olles! Haha, alla 9 tog ribs.. Man undrar ju om man har någon egen vilja? ;)

Blev några vändor minigolf!

'Ibland har man mindre kul på jobbet. Börjar få slut idéer på mönster man kan göra, förslag?

Fårmuffins! :D Anna bakade ;)

London!

Finaste Sandra

Moln

Hahahah älskar att det var salt i en pepparburk på dallas!

Linnea står bakom baren och är söt!

Dagens outfit hehe

Lars!

Lillsamme och Elinpelin!

That's it! Har inte orkat beskära eller fixa bilderna på något sätt utan dom fick duga som dom var. Nu blir det middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar