lördag 15 september 2012

För jag kan se det på sättet hon ser på oss när vi kysser varandra

Jo, som jag sa igår så blev man ju bilägare igen! Känns hur skönt som helst att ha en bil nu igen när vintern närmar sig. Har ju även världens bästaste föräldrar som har sponsrat med en liten peng också. Är en lite äldre pärla men hon kommer fungera finfint för mig i ett par år!

Jobbade på Allstar igår och det gick definitivt helt okej! Började hur kasst som helst, skämtar inte! Sen fortsatte det går ganska sådär resten av kvällen ända fram till kvart i ett. Vad händer då? Jo, då totalrockar jag! Drar 21, 20, Blackjack, 20, 21 osv osv sista timmen. Vilket gjorde att kvällen blev klart godkänt i slutändan. Skönt värre!

Idag så ska vi ha lilla OS med papperspartner haha! Tror att det kommer bli ganska roligt faktiskt.Sen ska vi till en av cheferna för att se på hockeyn och ha trevligt. har ju x-pass idag så får se om det är någon som är sjuk och jag måste jobba. Annars kan det hända att det blir utgång. Får se vad kvällen har att bjuda på helt enkelt!

Det var en liten uppdatering på vad som händer i livet just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar