söndag 25 december 2011

Juldagen

Ja, då var julafton slut för i år. Jag hade en jättemysig dag igår med släkt och vänner. Var nog en av mina bästa julaftonar (eller var det nu heter i plural?). Jag kände mig på tok för bortskämd igår för jag fick så många fina paket! Tusen tack till alla!

Enda som drog ner julafton var att man fick tillbaka feber. Jag lyckades se ca 2½ sekunder av Kalle Anka och resten sov jag bort. Och jag älskar verkligen Kalle Anka!!!! Febern sitter i idag också så jag vette tusan om jag orkar jobba ikväll men det känns betydligt bättre nu än när jag vaknade åtminstone.. Får se helt enkelt.

Jag orkar (som vanligt) inte lägga in bilder och sånt från mobilen (för jag glömde ju både digitalkameran och systemkameran hemma såklart...) så det får bli ett inlägg med lite bilder senare! Hoppas att alla har fått en fin jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar